RSS

Inceputul carierei mele de trainer

11 Apr

Primele mele seminarii, urmate de multe altele le-am sustinut in anul 2012, in cadrul centrului privat Premium Teaching, cu care colaborez si astazi.

DSCF8122  DSCF8115

Am fost invitata deasemenea sa sustin un seminar, de catre D-na Dana Burghel, in cadrul  Intalnirilor de Networking la Hotelul Golden Tulip . La “Intalniri de Networking” sunt client vechi. Imi place ce se intampla acolo si am avut o perioada mai libera in care nu ratam nici macar o singura intalnire.  De fiecare data se prezinta un subiect de interes general urmat de o sesiune de networking in urma careia se nasc colaborari si idei de succes. Este un mod placut de a-ti petrece timpul, de a invata ceva si a te simti neobosit la sfarsitul zilei. Este locul de unde  plecam de fiecare data incarcata de energie pozitiva, plina de viata si de ganduri. Trebuie neaparat sa mai merg. Am lipsit de mai bine de o luna si pot spune ca am o “cadere” de Intalniri de Networking care trebuie recuperata.

mon2  grup1

O provocare interesanta a fost sustinerea unui seminar de dezvoltare personala pentru mamici . Invitatia mi-a fost adresata de catre D-na Mariana Oancea, Director Cercetare Dezvoltare al S.C. Pravalia Parintilor S.R.L.

DSCN0277  DSCN0278

Am avut deosebita onoare de a fi invitata de D-na Mariana Buteica, Director General al Patronatului Femeilor de Afaceri al Intreprinderilor Mici si Mijlocii din Muncipiul Bucuresti sa reprezint Patronatul in calitate de speaker la Romexpo. Am ales un subiect diferit fata de ceea ce sustineam in cadrul seminariilor dorind sa subliniez importanta atentiei pe care angajatorii (mai ales cei ce isi desfasoara activitatea in sectorul tertiar) ar fi necesar sa o acorde celui de-al 5-lea P (Personalul).

DSCN0159  DSCN0157

Si seminariile continua…..

 
2 Comments

Posted by on April 11, 2013 in Seminarii /workshop-uri

 

2 responses to “Inceputul carierei mele de trainer

  1. Monica M.

    August 8, 2013 at 7:18 pm

    Felicitari, Monica!
    Ma bucur sa te regasesc aici si sper sa aud numai lucruri frumoase!

    Monica Mihalache.

     
  2. Monica Rosu

    August 8, 2013 at 8:04 pm

    Multumesc Monica. Sa auzim numai de bine !!!!!!!

     

Leave a Reply

 
