RSS

Efectul de Brand – Universitatea Romano-Americana 8-10.04.2013

12 Apr

efectul de brand URA 8 Apr.2013pbMR

Amintirile frumoase din timpul facultatii si programului de master m-au urmat de-a lungul timpului si probabil ca tocmai aceasta legatura frumoasa intre mine si URA a facut posibil ca acum, sa pot la randul meu, sa sustin seminarii de dezvoltare personala pentru studenti. Saptamana trecuta am avut doua intalniri cu studentii, doua intalniri care m-au bucurat nespus. Am intalnit numai oameni deosebiti in randul lor. Cu totii foarte interesati de dezvoltarea personala si profesionala, interesati de viata lor. Cautau sa afle cat mai multe informatii care sa le deschida noi orizonturi. Mai mult de jumatate participasera la actiuni de voluntariat. Am ramas surprinsa foarte placut. Copii minunati. O generatie frumoasa. Mi-as dori ca toti studentii sa fie atat de interesati de viitorul lor.

sunnydayAfara era o zi superba de primavara, cu soare, cu caldura, zi in care visele de vacanta de petrecere, de o iesire la terasa,  incepeau sa incolteasca in mintea toturor. Cu toate acestea nu au lipsit de la seminar. Dragii mei, am tot respectul pentru voi si sunt sigura ca ne vom mai intalni. Cei care isi doresc mereu mai mult de la viata se intalnesc in repetate randuri, se regasesc in aceleasi locuri, la acelasi tip de intalniri si mereu intre oameni cu aceleasi interese ca ale lor, cu idealuri marete.  Asadar astept sa ne revedem, sa va gasesc bucurosi de efectul creat de brandul vostru si cu vise implinite.

Sa auzim numai de bine!

 
Leave a comment

Posted by on April 12, 2013 in Seminarii /workshop-uri

 

Leave a Reply

 
