RSS

Recrutarea intre stiinta, arta si “Reality Show” – Workshop – 12.03.2014

03 Mar

w2-simulari interviu cover

Esti in drum spre Piata Muncii???  (nu la statia de metrou ma refer 🙂 )

Atunci trebuie sa stii deja ca piata muncii este locul de intalnire al cererii angajatorului cu oferta candidatului.

         Ce crezi ca se intampla atunci cand oferta nu  corespunde cererii?

         Cat de bine esti pregatit pentru a analiza cu atentie cererea?

         Dar pentru a intocmi o “oferta” cu adevarat imbatabila?

Sau, mai aproape de subiectul workshopului nostru:

“ – Ce crezi ca se intampla atunci cand oferta ta (ceea ce-i prezinti unui recrutor) nu are nici o legatura/are prea putina legatura cu cererea (ceea ce recrutorul a anuntat ca fiind necesar companiei, prin enuntarea cerintelor postului)?”

Te ajutam sa raspunzi la aceasta intrebare oferind o suita de studii de caz pe care le vom analiza impreuna. Vom identifica astfel: ce anume se asteapta de la un candidat in timpul unui interviu, dar si greseli pe care ar fi recomandat sa le evitam.

Asadar:

– “Ce se asteapta de la tine la interviu?”

… vei afla participand la workshop-ulRecrutarea, intre stiinta, arta si “reality show”!

Ce vom face la workshop?

Vom lucra impreuna pentru a construi “structura de rezistenta” a unui canal de comunicare “sanatos” intre recrutor si candidat, un canal de a carui buna functionare se vor lega atat cresterea sanselor de reusita cat si reducerea timpului alocat procesului de identificare si obtinere a locului de munca dorit.

 

Atentie, premii surpriza vor putea naviga catre voi pe acest canal!

Indrumatorii “santierului” vor fi:

 

Monica Rosu,  Consultant Marketing / HR,  Trainer autorizat ANC(CNFPA)                                                      

Angela Sabaru – Joint HR,  Consultant Management HR,  15 ani experienta in HR

Pentru inscriere te rugam sa ne trimiti un e-mail la adresa: monica.rosu@yahoo.com in care sa mentionezi numele, prenumele, numarul de telefon si numele workshop-ului.

Advertisements
 
Leave a comment

Posted by on March 3, 2014 in Efectul de Brand

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: