RSS

Piata Unirii sau Piata Increderii in Sine

07 May

Astazi 7 Mai, am participat la un eveniment interesant organizat in statia de metrou din Piata Unirii. Gala Oamenilor si-a propus sa ridice moralul tuturor celor din zona prin incercarea de a-i face sa se simta pentru o clipa, mult mai importanti, mai fericiti, mai impliniti, asemenea unor pretendenti la premiile Oscar. Dupa o zi de lucru, aflati in drumul spre casa sau in orice alt loc, au avut sansa de a pasi pe “covorul rosu” unde au fost intampinati cu pancarte pe care erau scrise mesaje motivationale, mesaje care sa iti schimbe starea de spirit si care sa te faca macar pentru o clipa sa zambesti si sa uiti de orice suparare. A fost interesant sa analizezi reactiile celor ce paseau pe covorul rosu instalat la capatul scarilor rulante. Unii erau foarte veseli, bucurosi de ce se intampla, altii se grabeau sa treaca cat mai repede si sa recapete figura trista si obosita de dinainte. Din galeria celor cu pancarte faceau parte cateva doamne care am crezut initial ca sunt platite sa tipe cat de tare pot. Nu erau, faceau asta din suflet si cu bucurie. Pentru mine personal, emisiile de decibeli intrecusera pragul limita dar nu am ripostat in nici un fel pentru ca am inteles bucuria lor. Nu toata lumea trebuie sa se manifeste la fel, nu? O doamna ce apartinea generatiei trecute de tineri,  s-a apropiat si le-a spus: “Nu mai tipati asa mai fetelor ca m-am speriat, uite cum imi bate inima….am crezut ca e incendiu !”
Exceptand insa cateva situatii mai putin dorite, per total, ideea a fost buna. A creat o stare minunata atat pentru cei care pe de-o parte ofereau increderea, recunoasterea cat si pentru cei care o primeau. Capatul scarilor rulante a fost astazi locul unde cererea s-a intalnit cu oferta si schimbul a avut loc in sistem barter. Am putea spune ca Piata Unirii si-a schimbat pentru 2 ore numele in Piata Increderii in Sine.DSCN0111

 

DSCN0120

 

DSCN0106

 
Leave a comment

Posted by on May 7, 2014 in Articole diverse

 

Leave a Reply

 
