RSS

“Efectul de brand” – GYM – Steaua Bucuresti

27 Feb

 

sala gym1

Dupa o poveste de Brand impartasita de aceasta data celor mai mici gimnasti de la Steaua, mi-am dorit sa vad si eu sala de gimnastica.

Nu am mai vazut o sala de gimnastica cu ochii mei (in timpul orelor de pregatire), de cand am incetat antrenamentele de gimnastica ritmica in clasa a VI-a, dupa aproximativ 4 ani de munca zilnica. Bataile primite de la profesori i-au facut pe parintii mei sa ia aceasta decizie de a ma retrage. Nu ne lipseau niciodata din dotare betele de bambus (cu tot cu panglici) astfel incat profesoara noastra nu avea niciodata mana goala. De la acel bat ajunsesem toata echipa ca friptura la gratar..cu dungi pe picioare, pe maini si pe masura ce timpul trecea si competiile erau din ce in ce mai grele parca si vanataile erau din ce in ce mai mari. Nu mai spun ca aveam si corzi…din sfoara…nici cu ele nu era mai mare distractia.

Desi nu am facut antrenamentele la Steaua ci parca la CSS 5 daca mai tin bine minte, o sala de gimnastica, e o sala de gimnastica, nu poate sa difere mult. Acum iata-ma parca intorcandu-ma in timp cu ochii mintii, undeva in 1978. Ma indrept spre sala de gimnastica de data asta fara costum de gimnastica, fara opincute si fara codite. ……. Pe culoar ma insoteste cu privirea (din tablouri), Monica Rosu, campioana noastra de care suntem cu totii atat de mandri. Am deschis usa si am gasit o sala minunata, foarte bine dotata, mult mai frumoasa si incapatoare decat cea in care ne faceam noi antrenamentele. Atmosfera mi-a parut calma, detensionata, relatia sportiv-antrenor mi-a parut asa cum nici in visele mele bune din 1978 nu am crezut ca poate fi.

Am stat foarte putin ca sa nu deranjez. Copii incepusera lucrul. Mi-am echilibrat emotiile si am remarcat cu bucurie multe elemente pozitive care sa ii motivze pe copilasi in cariera sportiva pe care au inceput-o. Cu toate acestea nu echipamentele fac o schimbare semnificativa, nici sala, ci pasiunea si dorinta fiecaruia dintre ei de a ajunge acolo unde isi propune.

O sa inchei randurile mele, amintindu-va tuturor celor care ati  participat la “Efectul de brand” ca Timmy a reusit sa fie din nou fericit  pentru ca se pregatea/antrena zilnic, pentru ca stia cum sa isi motiveze echipa astfel incat toti membri echipei sa cunoasca succesul si pentru ca nu a uitat ca fara cei din jur viata nu mai este la fel. (Voi stiti despre cine este vorba)

Va doresc mult succes atat voua cat si antrenorilor Adrian Bucur si Alin Jivan si sa auzim numai de bine!

 

sala gym2

 
Leave a comment

Posted by on February 27, 2015 in Efectul de Brand

 

Leave a Reply

 
