RSS

HPDI – din categoria: learning by loving what you’re doing

26 Mar

HPDI

Desi HPDI este acronimul de la Human Performance Development International, as putea face o descriere in tot atatea cuvinte pastrand acelasi acronim prin: High Professional Development for Individuals.
Ieri am petrecut o zi tare faina in compania celor de la HPDI, sau mai precis alaturi de o echipa cu valoare ce asigura solutii si servicii complete de dezvoltare prin leadership a performantei resurselor umane. HPDI a organizat ieri un event, la care am avut placerea sa particip. Scopul acestui event urmarea promovarea serviciilor HPDI si respectiv identificarea unor clienti noi.

Daca as fi fost managerul unei corporatii nu as fi stat pe ganduri sa lucrez cu ei, dar cum nu sunt simt nevoia sa spun in cateva cuvinte ce impresie buna mi-au facut si de ce. Evenimentul lor este unul dintre putinele evenimente din ultima vreme, la care am participat si am simtit sinceritate, pasiune, prietenie, caldura, empatie si nevoia de a-i lauda pentru ca merita. Caut de multa vreme asa ceva si aproape ca ma inspaimanta gandul ca e posibil sa nu existe. Eu personal, reactionez mult mai bine daca cineva nu incearca sa imi vanda ceva obosindu-ma cu aceeasi veche reteta “cialdinista” aplicata pe la noi, persuasiva si pentru mine obositoare si respingatoare. Imi place sa inteleg importanta produsului/serviciului pe care urmeaza sa il cumpar, beneficiile pe care le am, exemple concrete cu ce s-a realizat pana acum si m-ar face pe mine sa devin interesata, fara ca toate acestea sa se transforme intr-o campanie de marketing agresiv. Din acest punct de vedere, HPDI m-a cucerit.

Si sa incepem cu inceputul. La intrare m-a intampinat Madalina, o tanara frumoasa de la natura, zambitoare, blanda, amabila care a gasit timp pentru fiecare invitat sa imparta cateva cuvinte si sa ofere o carte de vizita. Odata ce evenimentul a inceput am cunoscut intreaga echipa prezentata asa…din suflet de Petru Pacuraru cu acompaniamentul colegilor sai, la fel de priceputi in ale vorbelor, Alexandru Busila si Andrei Vacaru. Pe parcursul discutiilor mi-am antrenat cu mare bucurie muschii zigomatici. Era imposibil sa rezisti, toti erau bine inzestrati cu umor. Umorul este o componenta principala atunci cand vorbim despre training sau team building iar in HPDI este evident ca aceasta exista combinata cu eleganta si bun simt.
In plus echipa HPDI a aratat o mica parte din ceea ce pot face pentru a contribui la dezvoltarea personala si profesionala a angajatilor. Nu am sa povestesc toate secretele dar prin tot ceea ce au oferit ieri m-au convins ca merita toata atentia.

Si cum romanul este mereu neincrezator…s-ar putea sa isi puna intrebari despre autorul acestui articol, intrebari de tipul: Oare ii cunoaste de vorbeste atat de frumos de ei? Oare are ceva de castigat pentru ca scrie despre HPDI? Raspuns: Nici una nici alta!  Doar ca imi place sa scriu cand mi se intampla ceva care sa ma bucure si prefer sa scriu despre exemple bune decat sa mai adaug un articol unei liste interminabile de plangeri.

Asadar dragii mei HPDI-isti (Petru, Andrei, Alexandru, Alexandra, Madalina, Arthur, Cosmin-sper ca nu am omis pe cineva), va felicit pentru ceea ce sunteti si pentru ceea ce faceti !

Succes si sa auzim numai de bine !

 
Leave a comment

Posted by on March 26, 2015 in Seminarii /workshop-uri

 

Leave a Reply

 
