RSS

Explorati gradina Carpatilor si cu siguranta il veti intalni pe Smiley !

09 Oct

smiley brand

Astazi Andrei Maria (Smiley), mi-a adus zambetul pe fata si mandria in suflet.
Am avut o zi minunata si trebuie sa o impart si cu voi, mai ales pentru ca sunt convinsa ca si voi veti simti o mare bucurie. Sunt in vacanta in Munchen si dupa ce am vazut x, y, z am hotarat sa o iau asa…la picior in zona Ostbahnhof (Gara de est).

Zona Ostbahnhof, mi-a amintit din anumite motive, de Gara noastra de Nord…:-))) Am vazut aici cam 6 cercesetori romani. Diferenta intre acestia aici si acasa, este ca aici cersesc in germana. In fine…fiecare cu soarta si deciziile lui, dar in sufletul meu simteam ca ma doare sa ii vad acolo cersind, in primul rand pentru imaginea pe care o creaza strainilor despre TOTI romanii, despre o natie intreaga. Nu, nu am dubii ca erau Romani. Unul fluiera un cantec romanesc, altii 2 tipau in gura mare tot in limba romana, o figura cunoscuta in fata la Aldi (modelul picior indoit invers de la genunchi)…ii cunosc cu ochii inchisi. Mai vazusem cu cateva zile inainte si niste “actori” cersetori – statui de bronz, asemanatori cu adevaratii profesionisti din Centrul Vechi din Bucuresti. Am trecut pe langa ei si pentru ca acestia ma pacalisera, (nu mi-am data seama din prima ca sunt romani), le-am spus in engleza: Hei, you look nice!” Raspunsul unuia dintre ei a venit cu zambetul pe buze, fiind sigur ca nu inteleg o boaba din ce spune: ” Hai cucoana, baga banul in galeata!”. Nu am avut o replica pe moment si nici dispozitia sa discut cu astfel de personaje.

Revenind la plimbarea mea in zona garii si mai precis pe Weisseburger Strasse, cu oarecare tristete in suflet, mergeam agale si am intrat intr-un magazin de haine. In secunda aceea am simtit ceva foarte ciudat. Parca s-au suprapus doua episioade din viata mea, parca traiam cu capul in Romania si cu corpul la nemti. Parca eram Acasa si la Munchen in acelasi timp. In magazin, era un ditamai televizorul la intrare si cine credeti ca era la TV? Nu, nu era Ponta si nici Iohanis. Era Smiley. Smiley si cantecul “Acasa”. Am scos telefonul din buzunar si cu doua maini de stanga incercam sa surprind intr-un film toata emotia mea care fireste nu a putut fi redata cu telefonul in marime naturala. Doamne cat m-am bucurat. Mi-a umplut tot sufletul de bucurie si ochii de lacrimi. Imi venea sa strig in gura mare pentru toate natiile care ne considera pe toti tigani, cersetori, hoti, etc….:

“Uitati-va, Andrei e tot Roman !!!!!!!!!!!!!! Muzica lui va mangaie urechile si va incanta ! Nu ne includeti pe toti in aceeasi oala cu cei mentionati mai sus si care nu ne fac cinste! Romanii sunt oameni minunati ! Incercati sa-i cunoasteti mai bine ! ”
Bravo Andrei!!! Bravo Hahaha Production!

Abia astazi am simtit cat de mult ati contribuit la Brandul de tara !

Image4

 
Leave a comment

Posted by on October 9, 2015 in Efectul de Brand

 

Leave a Reply

 
