RSS

ENEL lanseaza campionatul BABA OARBA

20 Jan

Aceasta este o continuare a articolului anterior “Dedicatie pentru ENEL”

Povestea nu a luat sfarsit atunci cand am crezut. Incepusem sa imi capat increderea in ENEL si m-am incumetat ca o necugetata ce sunt, sa fac un dus. Doar ce imi dadeam cu sampon pe par, cand deodata aud un sunet:

PAC – s-a oprit curentul.

Ai putea spune: “ si ce are curentul cu dusul”??? Pai are pentru ca centrala mea se alimenteaza cu curent. Nu m-am gandit sa imi fac incalzire cu lemne si acum uite cum trag. Trag de parul din cap ca nu stiu ce sa ma fac cu samponul care sta lipit de el. Apa de la dus parca incepuse sa tipe la mine. Era asa…ca la izvor, iarna la munte. Putina si gheata. Eram plina de clabuci atat pe par cat si la gura. M-am sters bine cu un prosop si mi-am pus un altul in cap.

As fi vrut sa ii sun pe cei de la ENEL si a incerc sa programez cu ei o baie…. dar nu aveam curent nici la telefon. (Baia o faceam singura…doar programarea o faceam cu ei :-))))
As fi vrut sa le scriu dar nu aveam curent nici la calculator. Dupa ce mi s-a uscat parul, aratam fix ca Einstein. Aveam in cap niste tepi drepti de ziceai ca a trecut curentul prin ei.

Nu trece mult timp si ma suna o vecina.
-“Alo, Moni? Astia iar ne-au lasat in bezna”

Observasem si eu si chiar ma gandeam daca nu cumva ENEL a lansat campionatul de baba oarba.

Dintr-una intr-alta imi povesteste femeia cum a decurs dialogul ei cu ENEL. Similar cu al meu… Nu m-am abtinut sa nu va povestesc si voua pentru ca este foarte comic.
Atunci cand suni la ENEL te pun sa apesi o anumita tasta a telefonului in functie de sector, una in functie de problema (fie ca vrei sa stii despre factura, despre servicii, sau ai o sesizare..etc). Serviciul telefonic cu ENEL se plateste. Nu au numar gratuit. Si tu stai si cu samponul pe cap si apesi 1 apoi 2 apoi….x, y, z si dupa multa muzica si timp de asteptare (platit de noi) cineva iti raspunde si incepe sa puna intrebari de care te uimesti maxim:
• Alo, buna ziua sunt “;aodfjafj” de unde ne sunati? (Doamne iarta-ma ca doar ce am tastat de unde te sun, m-ati intrebat in ce sector sunt?? Ati uitat???)
• De la ce numar ne apelati? (Si mama stie de la ce numar o sun, oare ENEL care iti spune ca inregistreaza convorbirea, nu stie sa inregistreze si numarul???)
• De ce doriti sa faceti o sesizare, aveti o nemultumire? (Nu aveam doar un exces de satisfactie si nu stiam pe cine sa sun…)

M-am gandit sa ofer cateva solutii celor de la ENEL poate le iau in considerare si le aplica. Asadar Dragii mei de la ENEL:

  • aveti nevoie maxima de training in randul angajatilor vostri. Trebuie sa faceti ceva altfel o sa creada lumea ca sunteti prosti. Ne-am bucura sa nu ne mai uimiti cu intrebari ca cele mentionate mai sus…
  • Va sugerez ca atunci cand exista lucrari intr-o anumita zona sa luati exemplu de la Distrigaz si sa lipiti niste hartiute pe porti anuntand oamenii ca le taiati curentul.(sau sms, email) Mie mi-ati “prajit” doua becuri si statia. Cand si cum intentionati sa imi platiti daunele? (Asta pentru ca de 3 zile alerg sa scot din priza toate instalatiile fiindca altfel probabil ma lasati si fara frigider, TV, etc)
  • Deasemenea va sugerez sa fiti mai deschisi la comunicare. Nu va suna nimeni de dor, de drag sau din plictiseala ci doar din motive ce tin de incompetenta voastra. O linie de apelare gratuita ar fi de bun simt. Nu este firesc sa asteptam 20 min pana ne preia solicitarea un reprezentant ENEL. Noi platim pentru inconvenientul creat de voi si uimitor, din factura nu se scade nimic pentru perioada (ore/zile) in care nu am beneficiat de serviciile contractate.

Acum o sa public repede articolul fiindca nu se stie cat timp am curent…..

Eu raman in continuare pe faza si pe voi, cei de la ENEL, promit sa va tin la curent!

enelgift

 
Leave a comment

Posted by on January 20, 2016 in Articole diverse

 

Leave a Reply

 
