RSS

Poveste de succes – Asociatia Vivid Romania

27 Jan

Sunt putini cei care isi doresc cu adevarat sa ajunga undeva, cei care fac eforturi pentru a obtine ceea ce-si doresc, cei care au incredere ca lucrurile bune se intampla daca vor si ei. Impreuna cu colega mea, Angela Sabaru, am sustinut in decembrie, ultimul Laborator de Cariera din anul 2015, organizat de catre Asociatia Vivid Romania.

Ne dorim sa multumim tuturor participantilor si in mod special celor care  au raspuns provocarilor sosite din partea Asociatiei Vivid Romania. Am ales sa publicam astazi, o poveste de succes ca urmare a acestui laborator cu tema “Simulari de interviu”.

poveste

Fiecare participant a fost invitat sa ne transmita prin email:

  • 3 lucruri/intamplari care i-au adus bucurie; (in urma participarii la Laboratorul de Cariera);
  • 1 provocare rezolvata (poate fi o situatie mai neplacuta sau doar una foarte atipica, ce i-a solicitat mai multa energie si creativitate);
  • 1 provocare pe care nu a reusit INCA sa o rezolve, pentru care ne solicita sprijin, idei, incurajare.

Toate raspunsurile ne-au bucurat dar am ales sa publicam astazi raspunsul Emiliei, pentru ca:

  • reprezinta un model pentru fiecare persoana aflata in cautarea unui loc de munca;
  • manifesta interesul unui candidat care in cel mai scurt timp va obtine un loc de munca;
  • demonstreaza faptul ca nu este suficient sa acumulezi informatii daca nu le si aplici;
  • este un exemplu de vointa;
  • este exemplul viu al unei persoane care lucreaza permanent la brandul personal pentru ca in final sa cunoasca satisfactia invingatorului;
  • reprezinta un exemplu de motivare si incredere in fortele proprii.

Iata asadar raspunsul Emiliei:

“Subject: Re: – simulari interviuri

Aleg sa fiu eu prima

1. lucruri intamplate care mi-au adus bucurie
• urmare a sesiunii la care am participat impreuna cu voi, am decis sa testez transmiterea de email-uri personalizate catre cateva departamente de HR ale unor firme care au pozitii deschise; email-urile le-am transmis chiar dupa intalnirea cu voi, avand informatia proaspata si o mai mare motivare; la 3 zile am fost sunata de una dintre firme, iar saptamana aceasta am avut un prim interviu la ei; mentionez faptul ca atunci cand am aplicat, NU stiam daca firma are sau nu pozitii deschise pe zona mea; pur si simplu le-am spus ca am vazut ca sunt in expansiune, am mentionat ce zone pot acoperi si cu ce pregatire/experienta;
• participarea la 2 intervuiri saptamana aceasta;
• 1 telefon de la o firma pentru un job la care am aplicat pe 16 decembrie; il mentionez deoarece nu prea credeam ca ma va mai suna cineva anul acesta.

2. provocare rezolvata
• urmare a unui interviu la care am fost luni, mi s-a spus ca nu sunt printre favoriti deoarece se cauta cineva care sa cunoasca si limba franceza, nu doar limba engleza; avand totusi cateva cunostinte de limba franceza pe care nu le-am mentionat in cv (nu prea aveam de ce, am facut doar in scoala generala, 3 ani), am hotarat sa ma testez si sa ma apuc de treaba; am ales platforma duolingo.com pe care exersez germana de prin vara iar acum, dupa 4 zile de exercitii de limba franceza, am ajuns la o fluenta de 39% pe care am si exportat-o in CV-ul de pe LinkedIn; si nu am sa ma opresc aici.

3. provocare inca nerezolvata
• cineva din grup mi-a dat ideea de a scrie firmelor de recrutare; am pregatit email-ul (adica un fel de scrisoare de intentie), cv-ul si lista targetata de firme iar cand sa le scriu, mi-am dat seama ca azi e vineri 18 decembrie, si ca toata lumea ori face sarmale, ori e la coafor pentru pregatirea de petrecerea de Craciun a firmei; asa ca am decis sa mai astept aproape 3 saptamani, sa imi perfectez CV-ul, franceza si scrisoarea de intentie si sa le scriu de abia anul viitor; aici m-ar ajuta cateva sfaturi; cand credeti ca e o zi oportuna sa scriu agentiilor de recrutare? este OK in saptamana 4-8 ianuarie, sau e prea devreme?
Va salut si va urez un weekend pe cinste,
Emilia”

 

Apoi, Emilia ne-a surprins placut cu alt email:

“Va scriu sa va anunt ca in sfarsit mi-am facut Facebook 🙂
Am urmat recomandarile Angelei si ale Monicai si am pus la cale un mic atelier de creatie, care sper sa va placa. Mie imi umple timpul si ma ajuta sa invat foarte multe lucruri noi.

Iata-ma, deci:
Facebook:https://www.facebook.com/Famelia-1652927068305934/?fref=ts
Blog: https://blogfamelia.wordpress.com/

Ce parere aveti?”

Noi vem o parere foarte buna, voi???

Va asteptam in continuare cu noutati, cu obiective indeplinite cu rezultate minunate!

Succes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Leave a comment

Posted by on January 27, 2016 in Efectul de Brand

 

Leave a Reply

 
