RSS

Conferinta “Branduri si Branding”

24 May

brand-love-sales-graph1

Astazi a avut loc Conferinta “Branduri si Branding”, organizata de catre PR2Advertising.

BRANDING – un subiect atat de drag mie, un subiect care poate fi abordat in atat de multe feluri, prin exemple numeroase oferite de catre persoane care au experienta profesionala in orice domeniu. De cati ani sustin seminarii si ateliere pe teme de brand nu ma satur sa ascult povesti noi pentru ca fiecare dintre aceastea vin sa intareasca sau sa completeze cunostintele mele, ale noastre ale tuturor si sa ne ajute sa ne dezvoltam si sa ne adaptam mediului precum un tardigrade.

Cu toate acestea, unele metode abordate astazi in marketing activeaza in afara campului meu de valori si de aceea nu ma pot adapta total, dar intotdeauna este bine sa fii informat pentru a sti macar la ce sa te astepti. Fara nici o legatura cu subiectele discutate astazi la conferinta, imi permit sa ma abat putin de la subiect pentru va spune ca de curand am intalnit un mesaj de promovare al unui curs de “Hipnoza in negociere”. Ma intreb ce ii impinge pe oameni la un astfel de curs (in caz ca merge cineva…). Dorinta de a avea mai mult si de a obtine acest “surplus” prin orice metode?? Disperarea?? De ce ar trebui sa te folosesti de hipnoza intr-un proces de negociere?? Ma rog…stiu de ce…dar nu mi se pare etic, profesional. Si acum sa revin la subiectele prezentate la conferinta.

Astazi BRANDUL a trecut printr-un proces de transformare si de creare a unei imagini apreciate si usor de recunoscut (branding). Iata ce s-a intamplat cu BRANDUL:

  • S-a indragostit iar emotiile l-au facut sa capete tot felul de culori “Pastel”ate de care consumatorii au fost imediat atrasi (Dana Nae Popa )
  • S-a pregatit pentru a incepe o viata noua in Google (Anabela Luca )
  • Si-a conceput un Master Plan pentru a-si gasi cu usurinta consumatorii (Adrian Enache )
  • Si-a promovat iubirea folosind Adwords si consumatorii au inceput sa-l cunoasca mai bine (Radu Ciofu)
  • Si-a pregatit scenarii si apoi le-a transpus in cadre iar consumatorii i-au apreciat cu usurinta calitatea “pe sticla”sau online (Catalin Palavescu )
  • Si-a alocat mai multe numere de telefon fiecare dintre acestea specific unei zone(arii) de promovare asfel incat va sti exact de unde este apelat. (Iulian Nitulescu)
  • Dupa toate aceste povesti, BRANDUL nostru a devenit celebru si a ajuns in media. Mai precis in Pagina de Media (Petrisor Obae)

Astfel am incheiat o zi faina si pe aceasta cale multumesc PR2Advertising pentru invitatie.

Advertisements
 
Leave a comment

Posted by on May 24, 2016 in Efectul de Brand

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: