RSS

Mi-au furat bicicleta !!!

24 Jun

bike-thief

Astazi am avut o zi interesanta. Pentru ca aveam mult de alergat am hotarat ca o parte din drumuri sa le fac cu metroul asa ca am lasat bicicleta mea draga, legata bine de un stalp la metrou, la Piata Victoriei. Cumparasem un cablu de bicicleta mai lung cu care prindeam cadrul, roata din spate, seaua si stalpul, astfel incat imi puteam lasa bicicleta in siguranta prin diverse locuri in Bucuresti (asa credeam eu). Am plecat linistita cu metroul si cand am revenit am avut o senzatie foarte interesanta. Am gasit stalpul gol. Bicicleta lipsea cu desavarsire. Ma intrebam daca nu cumva visez ca sunt acolo si de fapt sunt in pat si e vremea sa ma trezesc, sau daca m-a pocnit Alzheimerul si de fapt am uitat ca de fapt nu venisem cu bicicleta…

Imi era greu sa imi inchipui ca ziua in amiaza mare, se va gasi un individ sa imi fure bicicleta din fata guvernului. In “spatele “ guvernului stim cu totii cum se fura, dar si in fata??? Bicicleta mea era prinsa de stalp la iesirea din metrou, langa trecerea de pietoni…intr-un loc in care oamenii trec in mod continuu…Si ce daca?? Am clipit de cateva ori dar degeaba…vedeam fix acelasi lucru de fiecare data …Un stalp gol.

Am plecat glont la politie. Acolo se practica tehnica asteptatului (de min 2 ore) astfel incat in momentul in care te intalnesti cu un agent/criminalist..etc esti deja calm. Cred ca este o metoda de protejare a personalului.  Dupa ce unghiile mi-au crescut peste 2 mm asteptand, gatul mi s-a uscat (35 de grade afara si tot cam asa si in interiorul sediului politiei), am avut nevoie la baie. Aveam sa intalnesc o baie cu usa fara incuietoare si cu un vas la toaleta total uscat. Se uscase si ala…Cu alte cuvinte nu aveam cu ce sa trag apa. La politie, probele trebuie sa ramana acolo…nu sa se duca pe apa sambetei, nu?? Uimita am parasit toaleta si am asteptat in continuare. Cand oja mi-a ramas mica si unghiile o luasera razna, am fost invitata sa merg la locul faptei. Masina de politie mi-a creat o senzatie aproape identica ca cea de la toaleta. Un volan ciupit, o imagine care ma intorcea in timp intr-o Dacia veche 1100…o rabla in toata puterea cuvantului. In masina o caldura cumplita. Toate geamurile coborate fiindca fireste ca nu avea aer conditionat. Angajatii politiei care se deplasau cu mine la locul faptei erau un lac de apa (ca si mine de altfel). Oare cum ne asteptam sa ne apere oamenii astia daca acestea sunt conditiile lor de munca? M-a apucat o revolta aproape la fel de mare ca in momentul in care am realizat ca mi s-a furat bicicleta.

Nu cred ca voi mai auzi vreodata de bicicleta mea, dar va sugerez ca in cazul in care doriti sa legati o bicicleta de un stalp, sa cautati un stalp solid ca sa nu fuga nimeni cu stalpul si sa aveti lanturi de motocicleta cu care sa prindeti bicicleta de stalp. Nu uitati sa prindeti rotile si seaua de cadru cu un alt lant si aveti grija sa nu pierdeti cheile de la lanturi sau sa uitati cifrul. Daca nu faceti legaturile corect este posibil sa va bucurati de un monociclu.

wheel-lock

 
Leave a comment

Posted by on June 24, 2016 in Articole diverse

 

Leave a Reply

 
