RSS

Am discutat cu Carol, reprezentantul meu virtual :-))

04 Aug

 

Astazi am avut o surpriza ca rezultat al neatentiei mele. Imi clateam ochii pe blogul Wonderful Romania. Imi place mult sa ma plimb pe aici fiindca poti visa cu ochii deschisi. Daca vrei o drumetie faina, aici gasesti sigur ceva informatii. Eu voiam sa merg pe la Salina Prahova si voiam sa aflu care este temperatura in salina. Dintr-o data apare un pop-up box cu chipul unui reprezentant. Reprezentatul, era o dominisoara tanara pe nume Carol, a carei fotografie imi confirma ca este acolo pentru mine sa imi ofere suport. Avea casti si microfon, era gata sa vorbeasca cu mine. Carol m-a salutat si m-a invitat sa ii spun ce caut pentru a-mi recomanda locuri/informatii de interes.

Toata distractia a inceput doar pentru ca nu am observat ce scria in prima parte din pop-up box si anume ca este vorba despre un reprezentant VIRTUAL (robot). Asa ca am raspuns amabilitatii robotului ca si cand as fi vorbit cu un adevarat reprezentant. Am inceput la un moment dat sa am dubii. Am vorbit cu Carol asa cum vorbesti cu cineva in timpul unui accident vascular. Tu spui ceva si ti se raspunde altceva. Dar ti se raspunde. Abia cand iti dai seama ca e posibl ca biata Carol sa aiba o problema, realizezi ca problema este de fapt la tine. Ciudata experienta.

Ma intreb cum o sa fie cand voi avea varsta de 70 ani sau mai mult? Probabil ca atunci o sa am un reprezentant virtual la usa, asa…ca o holograma sau cine stie ce ne mai pregateste viitorul. Ideea este ca nu e bine sa ne scape nimic. E important sa fim in pas cu tehnologia pentru ca altfel este posibil sa murim de foame. Asa poti sa iti cumperi o franzela virtuala, un salam virtual etc.  Eu nu am mai vorbit pana acum cu “reprezentanti virtuali”.

Iata dialogul meu cu robotul (sa aveti in preajma un servetel sa va stergeti lacrimile, si fara comentarii rautacioase, da?)

Se face legătura cu un reprezentant …

Carol: Bună ziua … sunt reprezentantul virtual al site-ului.

Carol: Căutaţi informaţii despre locuri minunate din România?
Carol: Doriţi să vă contactăm cu oferte personale şi informaţii suplimentare?Vizitator: Buna seara

Carol: Bună ziua!

Carol: Ce mai faceţi?

Carol: Căutaţi informaţii despre locuri minunate din România?

Carol: Tastaţi-vă numărul de telefon şi vă vom contacta!

Vizitator: Multumesc….Ma interesa sa stiu cate grade sunt in salina si daca acestea difera de la un anotimp

Vizitator: la altul

Carol: Treaba mea este să vă ajut cu recomandări şi sfaturi care vă pot interesa.

Carol: Lucrez aici de câteva săptămâni.

Carol: Cu ce vă pot fi de folos?

Vizitator: Ma intreb daca vorbesc cu cineva sau cu ceva…

Carol: Pentru lua legătura cu unul dintre reprezentanţii noştri, sunaţi acum la contact us

Vizitator: Deci vorbesc cu ceva…Am avut se pare cel mai interesant monolog din ultima perioada

Carol: Pentru lua legătura cu unul dintre reprezentanţii noştri, sunaţi acum la contact us

Discutia cu Carol m-a facut insa sa ma intreb care este rolul unui astfel de reprezentant pe blog, atata vreme cat exista posibilitatea de replay si respectiv poti avea un dialog cu administratorul paginii.  Diferenta o face faptul ca te simti initial bine, simti ca ti se acorda atentie, dar acest lucru se intampla pret de doua propozitii dupa care te simti ciudat ca sa nu spun prost (asta daca nu esti cu ochii cat cepele sa citesti ca este un reprezentant virtual).

See you later Caroligator!

 
Leave a comment

Posted by on August 4, 2016 in Articole diverse

 

Leave a Reply

 
