RSS

Scrisoare de multumire adresata domnului Dr. Ioan Dumitrescu

07 Aug

Uneori viata iti aduce surprize atat de placute, ce merita a fi impartasite tuturor. S-a intamplat sa am o problema de sanatate ce nu a putut fi tratata de nici un medic timp de 10 ani. Spre suprinderea mea, un medic deosebit de la Cantacuzino/reumato – Dr. Udrea Gabriela, mi-a sugerat sa incerc si acupunctura. Reticenta si de ce sa nu recunosc putin speriata de ideea de a deveni pernita de ace a cuiva …am stat destul de mult pe ganduri pana sa imi iau inima in dinti si sa fac o programare.

Fiind o mare iubitoare de animale, exact in ziua in care imi facusem programarea pentru acupunctura, am primit de la fiul meu un film de  desene animate “Kung-Fu Panda”. “Mama, sa te uiti neaparat pentru ca precis o sa-ti placa!” Mi-am pus filmul si m-am uitat fiind tot cu gandul la acupunctura si mai exact la precizia, priceperea medicului ce urma sa ma trateze. Ochii mei erau la film dar mintea imi umbla creanga.

Dintr-o data in timpul filmului privirea mi-a ramas atintita pe urmatoarea imagine:

Mantis-Po-acupuncture

Doamne Maica Domnului, o fi un semn…Ursului din film, la o sedinta de acupunctura, i se blocase putin “nervul zambirii” :-))) Cum sa se nimereasca tocmai acum sa vad asa ceva….??? Cate filme cu acupunctura am vazut eu?? Zero??  E un semn, mi-am zis…Mi-a placut filmuletul dar ramasesem cu imaginea ursului din “insectar” intiparita in minte.

A doua zi m-am prezentat la Dr. Ioan Dumitrescu despre care am gasit numai recomandari faine. M-am dus cu oarecare incredere, fiindca am cautat multe informatii pana sa ma hotarasc…dar asa cum am spus..”oarecare”. De aici au inceput surprizele care in fiecare zi de tratament nu faceau altceva decat sa ma lase muta de uimire si cu un nivel de apreciere ce crestea exponential, fata de Dr. Dumitrescu caruia imi doresc sa ii multumesc din inima pentru efortul depus zilnic in favoarea pacientilor sai.

Iata-ma la cabinet. O camera decenta, simpla (sau mai mult decat simpla..eventual foarte simpla), cu 6 paturi (4 pentru femei si 2 pentru barbati) + biroul doctorului si al asistentului sau. Acesta este locul in care in fiecare zi isi desfasoara activitatea un geniu. Daca domnul Dumitrescu va citi acest articol o sa fie putin suparat fiindca nu suporta sa fie laudat, dar cu parere de rau nu ma pot abtine. Si acum pentru ca tot am inceput sa dau din casa, sa va spun. Omul este genial la propriu, este exemplul cel mai pur de valoare nevalorificata corespunzator, de model nepromovat, de brand nebranduit, de minune neimpartasita. Nu are nevoie de pacienti, la usa dansului este mereu coada, nu are nevoie de promovare dar mi-ar fi placut sa aud mai multe despre medici extraordinari si pe la noi pentru ca da, este un exemplu pozitiv. Daca as avea puteri supranaturale i-as crea un loc de munca potrivit valorii sale, i-as da sofer, i-as angaja secretara, i-as face rost de un pestisor de aur…mi-as dori sa aiba tot confortul astfel incat sa simta rasplata muncii sale de o viata sosita  ca multumire si apreciere din partea celor carora le-a schimbat viata.

Am facut 12 sedinte de acupunctura si starea mea de sanatate este cu totul alta. Ma simt bine ceea ce de 10 ani nu mi s-a intamplat. Stie ce face si ii place ce face. Acest lucru se simte si se vede. Este foarte atent cu fiecare caz in parte. La o prima impresie am avut senzatia ca privesc un impatitmit al careurilor (rebus) care nu poate dormi daca nu rezolva enigma pana la capat. La o a doua impresie, a fost ca la prima :-)))

Una dintre pacientele sale venise la cabinet in prima zi carata pe brate de rude. Dupa cateva sedinte a venit singura cu ajutorul unui cadru, apoi a trecut la baston. Undeva cam la sedinta 11, dupa ce acele i-au fost scoase, s-a imbracat si a vrut sa plece. Doctorul a intrebat-o (cand femeia deja ajunsese aproape de usa): “Cum va simtiti, mergeti mai bine??” Raspunsul doamnei ne-a facut pe toti sa izbucnim in ras: “ Aoleu mama…mi-am uitat bastonul langa pat!!! ”. Nici nu se putea un raspuns mai bun care sa certifice ceea ce deja vazusem cu totii ca se intampla zilnic. Au fost multe situatii cand izbita de uimire mi-au dat lacrimile. In fiecare zi de tratament ma gandeam ce noroc am avut sa ajung aici. In cazul meu, as putea spune ca tratamentul de acupunctura la cabinetul domnului dr. Dumitrescu a reprezentat o parte a procesului de autocunoastere pe care nu o analizasem din aceasta perspectiva pana atunci. Sunt impresionata si imi e greu sa imi gasesc cuvintele. Probabil imi e greu sa le gasesc pentru ca inca nu au fost inventate dar incerc sa le regrupez cumva si doresc sa le transmit medicului care a avut un impact fantastic asupra mea in calitate de pacient:

Domnule Doctor,

Ma bucur mult pentru ca am avut posibilitatea sa va cunosc. Daca veti scrie o carte, voi fi printre primii care o vor achiziona, daca veti deschide o scoala, voi fi exemplul ce garanteaza calitatea informatiilor de care cursantii vor beneficia, daca plecati in alta tara o sa ma supar rau de tot, dar probabil ca daca va scriu pe forum o sa imi spuneti ce remediu sa iau ca sa imi treaca. Va apreciez pentru persoana care sunteti si pentru medicul care ati devenit in toti acesti ani. Timpul in mod evident v-a fost prieten pentru ca s-a acordat numai bine cu pasiunea si priceperea, de care dati dovada zilnic. As dori sa mentionez ca in toata viata mea nu am intalnit un medic care sa ajute cu bani un pacient mai sarman, asa cum ati facut dumneavaostra si in ceea ce ma priveste pot sa spun ca nu am fost investigata cu atata atentie si dorinta de a imbunatati starea de sanatate, de nici un alt medic.  Ma rog sa va bucurati toata viata de sanatate, liniste sufleteasca si implinire personala si profesionala. Daca va pot ajuta cu ceva la randul meu, nu ezitati sa ma contactati.

Va multumesc mult si va salut cu respect,

Monica Rosu

 
4 Comments

Posted by on August 7, 2016 in Efectul de Brand

 

Tags: , , , ,

4 responses to “Scrisoare de multumire adresata domnului Dr. Ioan Dumitrescu

  1. John

    January 23, 2017 at 10:04 am

    I want to to thank you for this excellent read!! I absolutely enjoyed every little
    bit of it. I’ve got you book marked to look at new things you

     
  2. vali

    March 6, 2017 at 11:59 am

    Va apreciez postarea din persepctiva pacientului care a avut multe de invatat de la dl. doctor.
    Este tot ce a-ti scris si mai ales ce nu a-ti reusit sa exprimati in cuvinte. Pe mine m-a impresionat ca doctor si in egala masura ca OM.
    Va multumesc pentru ca a-ti postat aceasta scrisoare desi stiu ca dl. doctor se supara cand este l
    laudat.

     
    • Monica Rosu

      March 7, 2017 at 3:14 pm

      Multumesc. Nu stiu daca acest articol a ajuns la dansul sau nu…asa ca nu stiu nici daca s-a suparat sau nu. Dar cred ca este o binecuvantare sa te poti supara cand esti laudat :-)) Sa ii dea Dumnezeu sanatate sa poata ajuta cat mai multi oameni si sa ii mentina vie capacitatea de a dezlega cat mai multe enigme.

       

Leave a Reply

 
