RSS

Sf. Maria si frigiderul

15 Aug

smeg-smug

Ieri am hotarat ca de astazi (de luni normal) incep o cura de slabire. M-am trezit dis de dimineata sa imi fac o ciorbita de varza si mancare cu gust pentru baietii mei. Imi setasem in minte “NU COLA, NU DULCE, NU GRASIMI, NU PRAJIT, NU MULT ODATA”….etc.  Era exact ziua cea mai potrivita pentru un inceput spectaculos de cura da slabire….

DOAR CA….

Mi-am luat acum 3 ani un frigider Beko cu bec simplu dar si cu becuri  cu lumina albastra ce mentin efectul de fotosinteza. De la atata fotosinteza a murit frigiderul, tocmai astazi 15.08.2016, de Sf. Maria, cand imi propuneam si eu sa ma bucur ca tot romanul de o zi de sarbatoare. L-am simtit inca de ieri putin mai “febril” dar astazi m-am convins ca peste noapte a decedat total. L-am gasit dimineata cu luminita aprinsa la cap, ramasese asa in procesul de fotosinteza dar racoare ioc.

Am citit pe internet ca daca frigiderul iti intra in coma, e bine sa il scoti din priza si sa il lasi cu usile deschise timp de 24 de ore sa se “reseteze”. Ieri ne facusem aprovizionarea pentru saptamana ce urmeaza asa ca aceasta stare de neputinta a figiderului nostru ne-a surprins neplacut total. :-)))) Dupa ce am dat cadou sau aruncat cu durere in suflet tot ce nu ar fi rezistat caldurii de afara direct la gunoi, o parte din bucatele ramase le-am aruncat direct in stomac si deasemenea am aruncat si un strudel direct din congelator in cuptor.

Pe usa frigiderului imi zambeau 3 sticle de lapte si ca sa nu se strice m-am apucat si am facut un orez cu lapte, budinca si banane cu lapte, m-am uitat cu disperare la cartonul de oua si am facut o prajitura. Cred ca dupa asa o zi de sarbatoare maine cu forte proaspate voi incepe alergatura. Astazi nu vine nimeni sa imi repare frigiderul fiindca astazi nu se lucreaza. Asa ca ofer, arunc, gatesc, mananc ….E a doua oara cand imi face frigiderul asta figuri. Imi amintesc de frigiderul Fram sau Zil, …wow …asa amarate cum erau, aveau un trai mult mai lung. Acum “luxuriantele” astea in care iti intra jumatate de magazin, iti aduc pierderi mult mai mari – de timp, de nervi, de bani pentru reparatii. Evident ca nu mai este in garantie. A avut garantie un an. Acum ma duc  sa verific prajitura din cuptor cu speranta ca acesta mai functioneaza.

La multi ani de Sf. Maria celor care sarbatoriti si astazi si sper ca de Sf. Maria Mica (in septembrie), sa fiu si eu alaturi de voi…

 

 
Leave a comment

Posted by on August 15, 2016 in Articole diverse

 

Leave a Reply

 
