RSS

Menta verde – la plic

21 Aug

Ma uitam astazi, intr-un supermarket, la un plic de “Menta verde” produs de Kotanyi. Am cumparat in mai multe randuri produse Kotanyi si recunosc ca mi-au placut. Probabil as fi cumparat si menta daca privirea mea nu ramanea fixata pe titlu si pe produs. Simteam ca imi scapa ceva…menta

Mi-au alunecat ochii rapid pe titlu pentru ca scria “Menta verde” si menta verde, adica cea proaspata, eu o folosesc destul de des si imi place foarte mult.  “Menta verde” pe care o priveam era insa la plic ceea ce in mod evident insemna ca nu mai este verde, ci uscata. Sigur ca daca ar exista menta galbena, menta rosie, etc, atunci menta verde avea un sens clar definit. Dar pentru ca nu exista alte culori de menta (din cate stiu eu), “Menta verde” inseamna menta proaspata. Imaginea deja formata,  te duce cu gandul ca e mai buna decat alte plicuri de menta fiindca suna mai aproape de “naturalul” pe care il cautam cu totii, mai aproape de verde, iti imbogasteste gustul, privirea, mirosul si iti dezvolta imaginatia si ce sa mai incolo si incoace, aproape ca vezi frunza verde in pahar, verde, frumoasa si …vie. Doar ca e moarta toata ziua. Moarta(uscata) la fel ca menta din celelalte plicuri. Doar de o microsecunda este nevoie ca sa te trezesti ghidonat de un simplu instinct si uimit sa privesti cum mana este capabila sa traga plicul din raft si sa ti-l arunce in cos.

Iata insa cum un singur cuvant poate juca feste mintii noastre. In cazul in care imi scapa mie ceva, astept parerea voastra.

In ceea ce ma priveste: Ce-a fost verde s-a uscat. Ce-am iubit s-a scuturat.

 
Leave a comment

Posted by on August 21, 2016 in Efectul de Brand

 

Leave a Reply

 
