RSS

Efectul unui brand de Cluj: Zoltan Veres

05 Oct

emotiiAstazi am participat la un eveniment de calitate. Este vorba despre seminarul ”Cum sa valorifici la maxim emotiile tale in business si cariera”, sustinut de catre Zoltan Veres. Evenimentul a fost organizat la Bucuresti de catre Refleqt si BT Club – Clubul Intreprinzatorului Roman.

Nu il cunosc pe Zoltan personal, nu castig nimic cu articolul asta, ci pur si simplu imi doresc sa impart cu voi o experienta faina. Nu mi-au intrat toate gandurile si emotiile in formularul de feedback si cand acesta nu este incapator…. pui mana pe keyboard si te apuci de scris :-))).

A fost unul dintre putinele seminarii, la care simt ca speakerul “le are pe toate”. Are ce marfa sa vanda, isi cunoaste bine produsele, este un mare iubitor a ceea ce face, nu se chinuie sa fie altcineva decat persoana care este, isi aprciaza colegii si le recunoaste meritele, are o voce placuta si nu obliga, a citit mult, are o experienta pe care se bazeaza si a avut capacitatea de a-si construi o modalitate faina, numai buna de prezentat celor care isi doresc sa stie mai mult. Este un vanzator care nu starneste reactii adverse prin comparatie cu modalitatile de vanzare as spune agresive pe care le-am intalnit in alte parti. In discursul lui Zoltan am gasit bucatele de  Kiyosaki, E. Tolle, D. Goleman, presarate cu R. Hanson si R Mendius si poate si altii pe care eu nu i-am recunoscut sau citit, asezonate cu dichis si originalitate astfel incat produsul finit a fost apreciat pe masura.

Cata munca sta in spatele a ceea ce a prezentat astazi Zoltan? Multa munca. Sper din suflet ca tot acest timp de pregatire intensiva sa aduca multumirea si recompensa meritate atat lui cat si echipei din care face parte.

Pe scurt, cortexul meu si amigdala s-au bucurat astazi de comun acord si in egala masura de o experienta minunata in compania sa. Am ascultat cu mare atentie si placere toata prezentarea, am aflat informatii de actualitate, foarte bine structurate si expuse.  Cum gandurile, emotiile si actiunile se influenteaza reciproc, aceste randuri reprezinta exact rezultatul lor.

Daca il mai prindeti pe Zoltan prin Bucuresti, va recomand cu drag acest seminar! Se potriveste oricarui adult indiferent de domeniul de activitate in care activeaza sau de functia detinuta. Consider ca este minunat pentru tot ceea ce inseamna management si ca invataturile va pot influenta viata atat la nivel personal cat si profesional. Deasemenea consider ca acest seminar (si cu siguranta si cursul) pot sa schimbe nu numai viata voastra in bine ci si pe a celor din jur.

Sa auzim numai de bine!

 

 
Leave a comment

Posted by on October 5, 2016 in Efectul de Brand

 

Leave a Reply

 
