RSS

La multi ani Romania!

30 Nov

steagul-romaniei

Astazi, 30.11.2016, cu o zi inainte de ziua nationala a Romaniei, am gasit cu mare bucurie o ramasita schimonosita a primului meu site.

M-am bucurat grozav sa il revad si pentru ca tot este ziua Romaniei maine, o sa va spun ce statea pe prima pagina a site-ului meu, dupa ani buni de locuit in alta tara, departe de ai mei, de prieteni, de toti si toate. O poezie pe care nu stiu unde am gasit-o, nu stiu cine a scris-o, dar care mi-a fost tare aproape de suflet.

DOAMNE!

“Mai am un lucru de facut.
Poate din toate cel mai greu.
Si sa termin ce au inceput
Altii ,fara sa vreu si eu.
Sa trag cortina peste cer,
Sa spun la stele “Bun ramas”
Si de se poate sa mai sper
C-o sa ajung din nou acas.
Sa-mi vad stramosii infrunzind
In codri de stejari si brazi
Si pe maicuta impletind
Timpul de ieri cu cel de azi.
Sa ma intorc la ce-am lasat,
La neamul meu ,neam de taran
Si sa ma-nchin inca o dat
La crucea de pe Caraiman.
Iar cand moartea ma va chema
La ultimul obstesc suspin,
As vrea Doamne,de s-ar putea ,

SA NU MOR PE PAMANT STRAIN.”

Ca si o planta careia ii schimbi pamantul, odata plecat de acasa in alta tara, poti sa iti revii imediat sau niciodata.

 
Leave a comment

Posted by on November 30, 2016 in Articole diverse

 

Leave a Reply

 
