RSS

21 de branduri intr-un singur spot au adus vanzari de 17 miliarde de dolari in 24 h

15 Dec

In data de 11 noiembrie, in China se sarbatoreste “Festivalul cumparaturilor” cunoscut  si sub numele de “Ziua nationala a persoanelor necasatorite”,  eveniment initiat in 1993 de studentii de la Universitatea Nanjing ce si-au dorit sa sarbatoreasca asemenea cuplurilor de Valentines Day, dar de aceasta data,  cumparandu-si cadouri pentru sine. Este o zi in care cumparaturile online explodeaza. Nu poti trece cu vederea ca o singura zi de vanzari online in China este mai profitabila decat estimarile Braziliei pentru incasarile din vanzari online pentru intreg anul 2016.

In vederea pregatirii pentru o zi cu o asemenea insemnatate, Fred & Farid, o agentie de publicitate de succes, a realizat pentru Tmall – Alibaba, in 2016, un spot  cu scopul de a creste nivelul vanzarilor in aceasta zi speciala.  Spotul are la baza un mesaj absolut original, motivational, dedicat consumatorilor, creat prin mixarea sloganurilor ce apartin  firmelor ce isi comercializeaza produsele prin intermediul Tmall – Alibaba.

Co-fondatorul si CEO-ul agentiei Fred & Farid,  Fred Reillard,a mentionat intr-un interviu ca “acesta este un minunat tribut adus publicitatii, este o oda pentru cel mai incarcat de emotie spot creat din sloganuri”

Rezultatul imbinarii publicitatii cu emotia, a condus la o crestere a vanzarilor pe Alibaba (“Amazonul Chinezesc”) astfel incat in 2016 s-au inregistrat vanzari in valoare de $ 17.8 miliarde, fata de anul precedent in 2015 cand  s-au inregistrat vanzari de $ 14.3 miliarde si totul in doar 24 ore .

Single's DaySursa: Business Insider

Spotul il gasiti aici iar mesajul integral al spotului publicitar il gasiti mai jos:

I will (Under Armour) change your destiny (SK-II), you can be anything (Barbie); always in beta(New Balance). It takes courage (Ray-Ban) to be forward thinking (Smart), but hey my beauty, my say (Dove).

Capture different (Gopro), ready for more (Converse) because you are worth it (L’Oréal Paris).Life’s good (LG), delighting you always (CANON); Live young (Evian), you got no strings (Beats), Just do it (NIKE).

Live in (Levi’s) mad intense (Stride), off the wall (VANS) ways. We break the rule (VIDAL SASSOON), keep walking (JOHNNIE WALKER), and never stop exploring (The North Face).

Advertisements
 
Leave a comment

Posted by on December 15, 2016 in Efectul de Brand

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: