RSS

Cum te “BRANDbureste” un brand?

21 Dec

image3

In urma cu mai multi ani,  Antrefrig incepuse sa comercializeze un nou produs si anume pateul vegetal. Nimic curios pana acum. Antrefrig folosea insa ca logo, un cap de porc. Asadar pe cutie scria “Pate vegetal” dar era afisata imaginea unui cap de porc mare cat capacul. Imediat ce l-am vazut mi-am zis: “Na, ca a aparut pateul vegetal de porc”. L-am cumparat pentru ca eram convinsa ca voi face ziua frumoasa multor prieteni si asa s-a si intamplat. In cele din urma, am uns pateul pe paine si l-am mancat. Recunosc ca a fost bun. Ca un adevarat pate de porc.

Undeva pe lista de minuni a lumii a mai ramas insa loc si s-au inghesuit si altii.  Fabrica de lapte Brasov S.A. comercializeaza pe langa produsele lactate, lucru firesc dealtfel si sucuri, lucru mai putin firesc.  Ieri la Kaufland am citit ce scrie pe eticheta unui produs Olympus, brand ce apartine fabricii de lapte Brasov si am ramas putin pe ganduri. Eticheta era pe o sticla de suc. Undeva, ceva, dadea cu virgula.  Daca esti mai creativ poti sa lesini de ras printre rafturi gandind ca poate vacile acestea ale grecilor sunt cu totul si cu totul speciale si dau sucuri in loc de lapte iar daca esti mai putin creativ, ai putea sa te miri ca tu nu ai fost in stare sa deschizi macar o fabrica de lapte pe care sa o aduci de la stadiul de S.R.L. la S.A. si prin intermediul careia sa produci si sa vinzi cuie sau alte produse.

E foarte bine sa cititi etichetele de pe produsele pe care doriti sa le achizionati! In acest fel puteti afla ce anume mancati si eventual puteti trage si o portie buna de ras.

 
Leave a comment

Posted by on December 21, 2016 in Efectul de Brand

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
