RSS

Pink Friday Inflation (PFI)

27 Jan

Dragii mei, va anunt pe aceasta cale ca Black Friday a devenit Pink . Pe asta nu o auzisem pana acum pe la noi. Oricum sincera sa fiu, suna mai bine Pink Friday in comparatie cu Black Friday.  Imediat mi-au venit in minte parfumul  Nicki Minaj si Victoria Secrets.

Acum, cand am aflat ca negrul se transforma in roz (si ma bucur pe aceasta cale), va prezint si voua un produs – Victoria Secret vandut de Pink Friday, fapt ce sugereaza ca daca vreau sa aflu mai mult despre Pink Friday e bine sa ma rezum la cat pricep sau sa cer parerea unui medic.

pinkinflationday

Revenind la oile autohtone, am primit astazi prin SMS o reducere de Pink Friday la tratamentele estetice injectabile, la centrul Dr. Leventer.  Asta da diferentiere! Asta da “Brand enrichment”!

Nu am idee de unde au ei numarul meu de telefon…. In baza lor de date sigur nu ma aflam pana acum fiindca nu le-am fost niciodata pacient si nici nu am discutat telefonic. Acum insa nu mai conteaza. Au fost draguti si mi-au trimis acest SMS gandindu-se ca daca tot am ramas cu gura cascata fiindca nu am inteles de unde au numarul meu, poate vreau sa raman si cu buza umflata.

Mi-a placut inceputul SMS-ului: “V-ati rezervat locul pentru Pink Friday?”  Si acum, pentru  ca mi-au creat sentimentul ca e aglomerat, ar trebui sa ma misc repede ca sa apuc un loc, nu?

Asadar, daca este cineva interesat de un “Pink inflation”…acum stiti la cine sa apelati.  Vineri 3 februarie aveti 30% reducere. Nuuuuu, nu la buze,…la pret…

 

 

 
Leave a comment

Posted by on January 27, 2017 in Efectul de Brand

 

Leave a Reply

 
