RSS

Sven – Lipiciul de la Dezlipici

20 May

 

Sa vorbim despre clipul promo pentru Dezlipici pe care il puteti viziona aici. (cu rima)

Clipul a fost publicat pe YouTube in octombrie 2015 dar nu l-am vizionat  iar despre produsul Dezlipici iarasi nu am auzit motiv pentru care daca va aflati in aceeasi situatie ca si mine,  acum aveti posibilitatea sa aflati. Dezlipici, indeparteaza urmele de lipici, folia de pe termopane, guma de mestecat sau etichetele. Nu stiu cat este de eficient pentru ca nu l-am folosit insa clipul de la Dezlipici este acel “ceva” ce mi-a captat astazi atentia si mai putin produsul in sine.

La inceputul clipului s-a folosit o animatie cu renul Sven din cunoscutul desen animat Frozen – Disney. Acest ren are (ca sa ma exprim tematic) lipici la public si mi s-a parut o idee geniala inserarea animatiei in clip,  dar continuarea clipului mi-a injumatatit bucuria, m-a desumflat, m-a trantit cu picioarele pe pamant tocmai cand incepusem sa ma obijnuiesc cu capul in nori. Asa ceva nu se face.  Dupa un moment bun de animatie se trece brusc la un moment al realitatii si acest lucru se simte si doare. Te astepti sa continue in aceeasi nota vesela dar apare o domnisoara a carei voce se aude ca din camara si care ne vorbeste despre modul in care functioneaza Dezlipiciul. Fata e draguta, e simpatica, dar integrarea acestei filmari in clip eu o consider mai putin inspirata spre deloc inspirata.

Ce mult mi-ar fi placut  daca povestea continua asa cum a inceput.

 

 
Leave a comment

Posted by on May 20, 2017 in Efectul de Brand

 

Leave a Reply

 
