RSS

Mai sanatos de la Cris-Tim

22 May

Astazi am ales sa vorbim despre “Eticheta curata” de la Cris-Tim, eticheta pe care o gasiti pe produsele ce NU contin gluten, amidon, MDM, soia, coloranti sintetici si monoglutamat de sodiu.  Aceste produse sunt : Salam Banatean, Mini Salam Sasesc, Sunca de Praga, Sunca de pui, Sunca de curcan, Muschi file, Muschi tiganesc, Bacon, Salam Sinaia, Salam Rustic, Salam Potcoava, Salam Pontic, Salam Napoli, Salam de vara.

Imi plac oamenii care sunt oameni, care stiu sa isi aprecieze semenii si care pot din valori care sunt din ce in ce mai putin amintite de companii, precum “familia, sanatatea,calitatea, etc”, sa creeze o afacere de succes. Din aceasta categorie fac parte Cristina si Radu Timis din ale caror activitati comune bazate pe valorile mentionate mai sus a rezultat ceea ce cu totii cunoastem astazi sub numele de Cris-Tim.

Produsele Cris-Tim, ocupa locuri de frunte in piata romaneasca. In anul 2016 Cris-Tim s-a plasat pe locul intai la categoria “Produse din carne” in Top 100 branduri romanesti. Cu toate acestea, ca sa ne descretim fruntile, as putea spune ca traim in epoca in care un salam se strica in 5 ani si un notepad in 2, si mai putin in gluma as continua sa spun ca de la gluma la realitate nu e un drum lung.  Produsele din carne si nu numai acestea, se strica astazi mult mai greu pentru ca in procesul tehnologic  se adauga substante care sa ii permita producatorului sa vanda produsul intr-o perioada mai mare de timp insa aceste substante au un efect nedorit asupra sanatatii consumatorilor. Tocmai pentru a se detasa de aceasta categorie de producatori, Cris-Tim a inceput comercializarea unor preparate ce nu contin acest tip de substante.

Nicolae Floca, coordonatorul productiei de salam de Sibiu din perioada comunista, spunea despre salamul de Sibiu: “ Strainii il cereau pentru ca noi avem carnea buna, romaneasca, totul era natural: carnea de porc, procesul tehnologic, uscarea si stergerea manuala a salamului de Sibiu (ca sa ajunga la culoarea alb-gri), afumarea (care se făcea cu lemn de esenta tare)“

Dupa 28 de ani de “evolutie” fiindca atat a trecut de la Revolutie si pana astazi, ne intoarcem de unde am plecat si ne bucuram de succes. Slava cerului. Poate asa vom reusi sa ne bucuram de succesul cat mai multor producatori fiindca in mod evident consumatorii, in numar din ce in ce mai mare, sunt atenti la produsele pe care le consuma si le apreciaza si consuma pe cele care le garanteaza sanatatea.

Advertisements
 
Leave a comment

Posted by on May 22, 2017 in Efectul de Brand

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: