RSS

Minciuna are picioare scurte si parul lung

24 May

Ma plimbam relaxata pe Facebook si la drum de seara mi-a iesit un post menit sa promoveze un produs “revolutionar” care se numeste “Clean 9”.

  1. Dupa denumire, am crezut ca este un produs de curatat.
  2. Dupa imaginile postate(doua fotografii),  am crezut ca este un produs pentru cresterea parului fiindca aparea o doamna intr-o fotografie cu parul scurt si in alta cu parul lung.
  3. De fapt este un produs pentru slabit iar 9 vine de la cele 5 kg pe care le slabesti in 9 zile.

Simplu de retinut in sensul ca ai doar 3 variante. Retii si tu cat poti si ce poti, dupa posibilitati. Daca dupa 9 zile ti-a crescut parul bine de tot, ai slabit 5 kg  si te-ai curatat inseamna ca ai beneficiat de toate variantele.

Ma intrebam si eu ca omul, dupa ce m-am prins ca este vorba despre un produs pentru slabit, de ce nu se numeste “Clean 5”? Daca slabeai 5 kg intr-un an il numeau “Clean 365”? Nici nu mai conteaza. Sa revenim la subiect.

Postul apartinea unei doamne care se ocupa de comercializarea acestui produs magnific. Am indraznit sa deduc acest lucru pentru ca lucra la producator.

Din curiozitate, am inceput sa citesc comentariile postului. Mai multi cititori au observat cresterea miraculoasa a parului doamnei in 9 zile cat la altii in 5 ani si au luat-o la intrebari. Cred ca le-a facut si placere sa scrie un comment pentru a raspunde totodata si invitatiei de tip Yoda lansata in ultimul rand al postului: “Scrie la comentariu vreau!”  Sau poate a vrut sa spuna altceva…:-))

Raspunsul a fost la inaltime, ca si ideea de a pune in paralel doua poze perpendiculare. A raspuns ca nu a avut o poza facuta chiar inainte de cura cu “Clean 9” si atunci a postat pentru comparatie o poza facuta cu 3 ani inainte de a folosi acest produs (cand avea si copilul in carucior langa ea…deci curand dupa sarcina) si una imediat dupa cele 9 zile de tratament.

Dupa o portie buna de ras…am ajuns la concluzia ca cel mai bine slabesti cu “Clean prin casa” – un upgrade al produsului ce s-a dorit a fi promovat, produs pe care il recomand cu caldura si doamnei in cauza amintindu-i ca minciuna are picioare scurte si in cazul de fata, parul lung.

M-am distrat copios.  Nu voi face publice numele sau identitatea doamnei..desi zau ca ar merita. Rusinica!

 

 
Leave a comment

Posted by on May 24, 2017 in Articole diverse

 

Leave a Reply

 
