RSS

Iubesc hotul din tara mea!

05 Jun

Din punct de vedere emotional, acum sunt mai bucuroasa ca mi s-a furat bicicleta anul trecut decat sa fi gasit-o asa…calcata in picioare. Hotului pot sa ii acord circumstante atenuante. Poate nu se ajungea cu banii, poate era mort de foame, disperat….etc.

Ma intreb ce ii face pe oameni sa se comporte astfel si sa reactioneze distrugand cu drag?? Sa spunem ca l-a lovit pe unu dusmania, hai pe doi, dar am vazut muuuuulte biciclete “triste si ingenuncheate” asa. Bicicletele din fotografii erau legate, pe trotuar si nu incurcau pe nimeni ca sa nu mai spun ca de-a lungul drumului erau inca multe alte biciclete “parcate” ce se aflau in stare buna. Modelul acesta de bicicleta cu rotile indoite la 90′ este foarte des intalnit. L-am vazut in egala masura la englezi la suedezi si la nemti. Poate sunt biciclete parasite??? Oricum ar fi…Sa ne gandim cate masini care s-au infipt in asfalt si puse in fata casei vecinului exista pe la noi? Nu am vazut pe nimeni sa se urce pe masina si sa demonstreze in mod si mai evident ca masina este parasita….

Poate tine de cultura…sau poate nu am perceput eu corect intentia celor care se comporta astfel si eventual starea emotionala pe care doresc sa o transmita posesorului de bicicleta ingenuncheata. Daca stie cineva secretul … as fi bucuroasa sa il cunosc si eu.

 
Leave a comment

Posted by on June 5, 2017 in Articole diverse

 

Leave a Reply

 
