RSS

MERIT VREAU si POT mai mult

22 Sep

MVP

21.09.2013

Astazi a fost pentru mine o zi speciala si am certitudinea ca nu numai pentru mine. Am avut initial inspiratia sa ma inscriu la un seminar si anume “Merit vreau si pot mai mult”(MVP). Acum pot spune ca am avut  onoarea sa particip la acest seminar. Cuvintele mele se rezuma la WOW si am sa va spun de ce cred acest lucru.

1)      Evenimentul a avut loc sambata 21 septembrie in intervalul orar 9:00-13:30 vis-à-vis de piata florilor la Crystal Palace Ballrooms. Pentru ca am ajuns mai devreme m-am hotarat sa incep ziua frumos,  bucurandu-ma de culorile, mirosul, prospetimea si varietatea florilor. In timp ce ma invarteam printre flori observam cum un numar din ce in ce mai mare de oameni se indreptau spre locul in care urma si eu sa ajung. Am fost relativ surprinsa pentru ca erau destul de multi si imi creasera senzatia ca s-a deschis un mall ceva…cu reduceri ca la “boxing day” de 70% la toate articolele. Am intrat in sala si am ramas uimita de numarul de scaune pregatite si de numarul celor ocupate. Se estimase ca vor participa 1500 de persoane. Aici m-am intalnit cu multi prieteni si acest lucru mi-a demonstrat inca odata ca cei care imi sunt aproape au aceleasi interese ca si mine, aceleasi dorinte si anume dorinta de dezvoltare personala si profesionala.

2)      Evenimentul a inceput intr-un mod cu totul original pe care nu o sa-l uit niciodata. Prefer sa nu povestesc nimic din ceea ce s-a intamplat acolo cu amanunte pentru ca sincer mi-as dori sa va starnesc doar curiozitatea si sa mergeti si voi. Chiar merita acest efort. Merita sa te trezesti sambata dimineata si sa te bucuri o zi intreaga dupa aceea sau poate chiar o viata. Acest seminar poate fi pentru multi inceputul unei noi vieti. De multe ori avem nevoie doar de putina incurajare si acest lucru il veti primi din plin. Povestile prezentate va vor convinge de posibilitatile pe care le aveti la indemana  pentru a va indeplini visele. Chiar daca nimic in viata nu se obtine cu mare usurinta, dorinta, increderea si actiunea in acest sens va conduc pasii pe drumul cel bun.

3)      Ce as fi facut sambata daca nu mergeam la MVP????

Probabil ca m-as fi trezit cu 3 ore mai tarziu si as fi iesit la cumparaturi. Nu bag mana in foc ca as fi fost si acasa pana la ora 2 pm. Participand la eveniment am ajuns acasa la 2pm si apoi am stat cam 2 ore sa impart cu familia mea lucrurile care mi-au ramas intiparite in minte.

Dorinta mea de a scrie despre acest eveniment este rezultatul faptului ca inca ma gandesc la aceasta experienta pentru care imi doresc din suflet sa multumesc tuturor celor implicati.

4)      Tehnic vorbind ca si un critic a tot ceea ce inseamna public speaking (la ce e mai bun romanul decat la critica J, doar ca eu critic constructiv …big difference ) imi doream sa observ fiecare greseala doar din motivul de a invata si a fi sigura ca nu o voi face si eu la propriul seminar “Efectul de brand”. Asadar imediat ce am intrat ochiul meu critic pe nume “Sherlock” a fost actionat. Organizare foarte buna. La intrarea in sala mai birouri cu voluntari in cadrul acestui proiect, serveau pentru confirmarea participantilor. Numele iti era cautat pe lista si primeai caiet si pix pentru a nu pierde nici o idee pretioasa. In sala, panouri de proiectie, lumina, fundal sonor,  calitate sunet, temporizarea vorbitorilor, totul a fost ca la carte. Un remote a fost mai “figurant” e greu ca in 4 ore totul sa fie fara nici un cusur. Speaker-ii au venit cu povesti care sa sustina prin argumente bine justificate scopul acestui seminar. La iesirea din sala am primit o diploma de participare cu mesaj la fel de motivant  ca cel al seminarului si deasemenea un balon pe care il impart cu voi toti, cei care nu nu ati reusit sa ajungeti astazi. Nu mai spun despre faptul  ca seminarul a fost gratuit astfel incat se ofera o sansa oricarei persoane care isi doreste sa participe si isi schimbe viata in bine. Asadar dupa ce se va posta o noua intalnire, oricine isi doreste sa participe este liber sa isi manifeste interesul inscriindu-se la seminar pe site-ul www.accelera.ro iar printr-un like pe facebook o sa fiti mereu la curent cu viitoarele seminarii ce vor avea loc.

Am zis !! (cei ce au fost la seminar, stiu la ce ma refer, cine nu a fost o sa afle daca merge). Mie mi-a placut si il recomand cu drag tuturor prietenilor mei. Vreau sa ii felicit pe toti cei ce au muncit pentru ca noi sa ne simtim bine si mi-as dori ca atunci cand vor parcurge randurile mele, sa se simta la randul lor cel putin la fel.

Sa auzim numai de bine !

 

 
Leave a comment

Posted by on September 22, 2013 in Efectul de Brand

 

Leave a comment